söndag 16 januari 2011

Planer

Eftersom planerna att bli på smällen inte verkar gå som jag vill så känner jag ett stort behov av att ha andra planer.

Just nu planerar jag inför resor. Vissa av dem kommer att bli av, frågan är bara när. Men jag försöker intala mig själv att det är en bra idé att resa. Detta är ju inte lika lätt för småbarnsföräldrar och även om man reser med sina barn så blir det inte samma sak. Alltså drömmer jag nu om resor till icke barnvänliga storstäder. Jag vill insupa pulsen i New York, jag vill festa loss på Miami Beach och jag kommer att njuta av storstaden Madrid. Det är det enda som är bestämt. Jag ska till Madrid i vår. Är jag inte gravid då ska jag njuta av allt jag inte kan njuta av om jag är gravid, där ibland långa nätter ute på stan...

Jag har även börjat sova längre på helgerna. Det kan man inte som småbarnsförälder, och eftersom jag inte har barn så ska jag FAN unna mig att sova.

Kalla mig gärna trotsig men jag måste försöka hitta något positivt med min situation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar